Jačanje robne marke – marketing na stranim tržištima kroz izložbene prostore u inozemstvu
Osem, d.o.o. uspješno je na javnom natječaju Jačanje robne marke – marketing na inozemnim tržištima kroz izložbene prostore u inozemstvu ostvarila sufinanciranje projekta Ulaganje u jačanje robne marke na hrvatskom tržištu. Cilj javnog natječaja iz perspektive Operativnog programa za provedbu Europske kohezijske politike u razdoblju 2014. – 2020. (u daljnjem tekstu: operativni program) je doprinijeti specifičnom cilju „Povećanje međunarodne konkurentnosti MSP“ u okviru prioritetno ulaganje „Razvoj i implementacija novih poslovnih modela za mala i srednja poduzeća, posebno u vezi s internacionalizacijom“.
Svrha javnog natječaja je podržati tvrtke koje žele ojačati marketing robnih marki na inozemnim tržištima te na taj način ostvariti veću dodanu vrijednost i konkurentsku prednost na tržištu, kako u pozicioniranju krajnjih proizvoda na inozemnom tržištu, tako iu integraciju u globalne lance vrijednosti na različitim razinama. Cilj javnog natječaja je povećati troškovnu konkurentnost slovenskog gospodarstva i smanjiti moguće cjenovne pritiske na slovenske dobavljače međuproizvoda u globalnim lancima vrijednosti. Investiciju sufinanciraju Republika Slovenija i Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Link na stranicu EKP-a u Sloveniji:
www.eu-skladi.si.
U okviru natječaja možete pronaći izložbene salone OVDJE.